piątek, 5 października 2012

 Nie ma mnie ostatnio. Obowiązki domowe albo zalegają albo wypełniam je późno w nocy a czasami sobie czekają. Obiad jedynie ugotuję, pranie wstawię ale kurze się nawarstwiają  i na meblach można tworzyć piękne kurzowe obrazki rysując palcami:) A co robi mama, prawie żona na pewno kochanka? Gdzy dziecie w przedszkolu a pracy akurat nie mam to siedzę i gram. Pochłonęła mnie gra do tego stopnia że śni mi się po nocach. Od zawsze uwielbiałam horrory i nadal lubię to mój ulubiony gatunek filmu. Uwielbiam potwory, trupy itd:) i w taką grę też sobie gram. To mój drugi świat ostatnio hihi

Jak ktoś lubi takie klimaty to polecam naprawdę gra wciąga:) I jest to gra stworzona przez Polaków:) niestety ale polskiej wersji nie ma jest tylko angielska ale słyszałam w grze że niektórzy tam co przetrwali modlą się po polsku:)















Rano wstałam. Pojechałam poszperać po sh, potem odkurzyłam auto, umyłam auto, wyprowadziłam psa. Dziś na obiad kapuśniak a na deser naleśniki :) tak więc teraz mogę pograć sasasasasa:))))))

26 komentarzy:

  1. Ja to juz jako nastolatka siadałam z tata do komputera i graliśmy w takie różne straszne gry o matko nie raz aż podskoczyliśmy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) lubię ten dreszczyk sama tez podskakuje nie raz przed komputerem

      Usuń
  2. Ladna grafika, ale ja angielskiego nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też za bardzo nie znam ale tam intuicyjnie można grać nie trzeba znać języka

      Usuń
  3. Masz przynajmniej zajęcie miłe :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no mam ! i powiem ci że to fajna odskocznia dla mnie od dnia codziennego :) jakaś weselsza jestem hihi

      Usuń
  4. Ja nigdy za horrorami nie przepadalam potem boje sie do wc isc hehe
    Udanego grania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi kiedyś tez się bałam ale z wiekiem [przeszło:)

      Usuń
  5. Ja horrory lubię ale nie gram :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. W Hollywood nakrecili nawet film na podstawie tej gry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty Asica skąd bierzesz takie info? już nakręcili czy dopiero będą kręcić?

      Usuń
  7. Horrory, czytać tak, grać - nigdy :) zresztą ja w żadne gry nie gram :-) ale jak czasem widzę w co raz na rok mój mąż gra, to uciekam do drugiego pokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię lubię się bać podczas gry jak mnie jakieś zombiaki atakują albo wyją gdzieś w oddali hehe

      Usuń
  8. Na moje (nie)szczęście mój Małżonek z zapartym tchem w toto gra :| i jeszcze w kilka innych gier z potworkami .. a ja się tylko przyglądam zerkając przez szczeliny w palcach zakrywających oczy :P i dziwię się, że potem Mu się te potworki nie śnią po nocach :)

    A co na to Inkowy Tata? też gra? :)

    (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inkowy tata ostatnio znalazł sobie nową pasję chodzi na siłownię:) ćwiczy ze specjalnym programem przygotowanym przez trenera więc ja w tym czasie sobie gram- wieczorami oczywiście jak dziecię śpi :)

      Usuń
  9. Jejku, ja nie lubię takich gier... Za bardzo się wczuwam i umieram ze strachu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się boję już po samych fotkach :D:D a co dopiero w nią grać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy w życiu to nie dla mnie pozniej boje sie isc do wc i tak mam dosyc wrazen bo z jednej strony za sciana sasiadka umarła, z drugiej strony sasiad i sama z dziecmi jestem wiec mam bojna wyobraznie wtedy :-\

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe strachliwa kobita:) ja też potrafie sobie czasem wkręcić różne historie i boję się potem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę...fajną masz pasję, ale ja bym się bala chyba tej gry hihi ;)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń