niedziela, 14 października 2012

Dzień doberek ! Jesteśmy świeżo po weekendzie:) Kolejny udany za nami:) trochę bardziej leniwy niż zawsze ale fajny.

Sobota

W sobotę  wybraliśmy się do lasu a w sumie na taka polanę na spacer by trochę zaczerpnąć świeżego powietrza i dać psu trochę szczęścia w postaci wolnej przestrzeni, koników polnych ( uwielbia je łapać) i wszelkich możliwości kopania dziur. Zabraliśmy ze sobą swoje turystyczne krzesełka, herbatę w termosie i pistacje oraz słonecznik do podłubania:) Na miejscu było cudownie. Wiatru jak na lekarstwo, słońca dużo. Byłam przeszczęśliwa bo okazało się że rosną tam grzyby- maślaki ! A w tym roku grzybów zbytnio nie zbierałam bo w naszych rejonach nie obrodziły:( a ja to uwielbiam ! więc miałam co robić !  Później przeszliśmy sie jeszcze na spacer do tkaiego lasku z brzózkami a tam rosły kanie ! duużżżo kani.

bo w życiu piękne są tylko chwile....







gwiazda



zbieram zbieram



Cyśka w akcji - kopie, wygryza trawę:)



a taki oto ukochany zrobił mi koszyk na grzyby !




bukiet Kani













Z lasu pojechaliśmy do mojej mamy podrzuciliśmy grzyby bo ja nie miałam czasu akurat czegoś z nich zrobić, zostawiłam sobie jedynie kilka kani. Mama oddała mi swoją sokowirówkę bo nie używa a nam się przyda bo mamy dużo jabłek i lubimy soki więc będziemy je robić aż nam zbrzydną:) Od mamy szybko popędziliśmy do domu i tam doprowadziliśmy się do porządku i dalej na 18 pędziliśmy do znajomych na urodziny. Pojechaliśmy z Inką bo moja mama chora jest ( na maksa przeziębiona ) a teściowa miała inne plany....   Posiedzieliśmy do ok. 23. Fajnie było i do domu:)

Niedziela


W niedzielę padało. Wstaliśmy leniwie z łóżek, pokrzątaliśmy się po domu i wymyśliliśmy że jedziemy na lagunę- basen

zdjęcie z netu


Wczesniej pojechaliśmy coś zjeść by mieć siłę na pływanie. Do domu wróciliśmy po 19 akurat na sam skok felixa:)  




25 komentarzy:

  1. Ale świetnie weekend spędziliście ;) My też do lasu zamierzamy się wybrać tylko na lepszą pogodę czekamy bo na razie same deszcze u nas ;/
    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to życzę wam pogody :) u nas tak w kratkę trochę słońca i trochę deszczu

      Usuń
  2. Oj kanie nie dla mnie, nie lubię...
    Śliczna polana...

    OdpowiedzUsuń
  3. I co mozna? Mozna milo/rodzinnie spedzic czas nie wydajac fortuny a i z pozytkiem ;-)
    Kanie uwielbiam :-p

    Pozdraiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. oO a ja te grzyby zawsze brałam za muchomory :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo muchomor sromotnikowy jest bardzo pdoobny do kani

      Usuń
  5. uważaj uważaj bo bardozo podobny grzyb do kani to właśnie muchomor sromotnikowy , trzeba się znać i byc ostrożnym w zbieraniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na grzybach się praktycznie nie znam... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myslalam, ze kanie wygladaja inaczej :D tak sie znam na grzybach :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestescie taka pozytwyna rodzinka pelna pomyslow na kazdy dzien , weekend . Potrafisz bardzo fajnie przekazac swoje wrazenia z przezytego dnia czy weekendu uwielbiam Was czytac i codziennie z uporem maniaka wchodze tutaj i czekam na wiesci od Was .

    Pozdrawiam Was za Oceanu:-)
    Angela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuje:) jak miło:) a ty tu z bardzo daleka zaglądasz widzę:) a skąd można wiedzieć? Pozdrawiam

      Usuń
  9. Koszyk na grzyby MEGA :D:D:D Fajnie, że spędziliście miły weekendzik:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chcę na takiiii basen!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie to? :) Koło jakiego dużego miasta?
      Okolice Szczecina czy mi się coś walnęło?

      Usuń
    2. tak blisko szczecina ok 30km

      Usuń
    3. No to jest szansa, że kiedyś wpadnę :)

      Usuń
  11. Nie bede komentowala przez kilka dni wiec prosze za duzo nie skrobac :-p Jutro jade na Oxy bo moje dziecie nie chce samo sie wyprowadzic ;-)
    Prosze o kciuki - pozdrawiam serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo no to trzymam kciuki trzymam ! wracaj do mnie szybko z synkiem u boku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po 1 witam bo jeszcze u Ciebie nie byłam , ale chętnie zagoszczę jeśli pozwolisz:*

    Ale super weekend boskie zdjęcia!!!
    taka istna sielanka:)))

    Jeśli chcesz poznać i nas podaj mi swojego maila a wyślę zaproszonko. Mój mail pauuulina@op.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę weekend minął przyjemnie:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń