poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Witajcie ! Coś mało osób się do nas odzywa. Kiedyś na prosiaczku to się działo  no ale cieszę się że mam chociaż kilku stałych bywalców dziękuję wam  :*

W piątek dzień miałam jakiś taki szalony. Ogólnie czas szybko zleciał. Wpadła do mnie mama i zrobiłyśmy napad na 2 sh ale nic nie było ciekawego. Później jakieś zakupy w biedronce też razem z mamą potem pojechałyśmy po Inkę do przedszkola. Inka była przezczęśliwa że babcia po nią przyszła. Potem babcię podrzuciłam pod działki bo tam dziadek wędził a sama pojechałam pod dom zostawiłam auto i popędziłam na przystanek z Inką po moją koleżankę jeszcze z podstawówki która obecnie mieszka w Japonii a do Polski przyjechała na miesięczne wakacje. Aj jak ja bym chciała pojechać do Japonii ale to droga wycieczka Asia za podróż za jedną osobę płaci w dwie strony ok 7 tys. plus jeszcze jej synek Artur gdzie opłata jest podobna.


Asia to prześliczna dziewczyna w Japonii robi trochę za modelkę chyba między innymi dla shiseido(czy jakoś tak to się piszę) Ma przepiękne zdjęcia z sesji zdjęciowych. Asia ma też brata bliźniaka co mieszka w Polsce i też jest bardzo przystojny ( to najładniejsze bliźniaki  hehe )
Dzieciaki bawiły się razem i też obok trochę też sobie dokuczały.Artur jest bardzo żywiołowy jeszcze jak najadł się ciastek dostał energii i skakał jak małpka aż kwiatek wywrócił i prawie głośnik urwał hehe.Z Asią nie mogłyśmy się nagadać to taka fajna szczera osoba bardzo wesoła po prostu niesamowita, szkoda że mieszka tak daleko. Po 18 odwiozłam Asię z Arturkiem do domu i mam nadzieję że przed ich wyjazdem jeszcze się spotkamy.

Martynka polubiła swoje nowe dywaniki choć pokręciła jak to ona trochę nosem i mówiła że wolałaby jeden duży ale na małych też fajnie się bawi.Uważam zakup za udany.



Sobotę miałam pracującą. Inkowy tata razem z sąsiadem wzięli się za nasze wspólne podwórko z tyłu domu, zamkneli przejście przez które wszyscy przechodzili na skróty podrzucali nam śmieci itd. Nasze podwórko wyglądało jak jeden wielki śmietnik, zarośnięty krzaczorami. Ale mam nadzieję że dzięki wspólnej pracy zrobimy z tego piękne zielone podwórko(chociaż większość sąsiadów zamiast brać się do pomocy to udawało że ich w domu nie ma i tylko zerkali zza firanki).Nie chciałam by Martyna uczestniczyła w tym sprzątaniu więc stwierdziłam że wezmę ją ze sobą miałam tylko pokazać mieszkanie i uczestniczyć w jednej umowie którą akurat miała klientka tzn korzystała ze swojej wiec ja miałam jechać tylko po pieniądze. Ale po pokazaniu jednego mieszkania okazało się że babka chce brać je na miejscu i ma być umowa.W sumie miałam mieć dwie umowy. Więc zawiozłam małą babci i popędziłam do pracy. To był bardzo udany dzień:)sobota w pracy ale dwie umowy i spory przypływ gotówki.

Po robocie byłam wypompowana jakoś tak psychicznie jak to zawsze przy umowie i jak dużo jeszcze i to jeszcze nowymi drogami to mnie trochę stresuje:) Pojechałam po małą trochę u mamy jeszcze posiedziałam i do domu. Inkowy tata zmęczony piwkował z sąsiadem już na zamkniętym podwórku i stwierdził że jedziemy coś zjeść i ja prowadzę. A ja prowadzić nie chciałam bo już miałam dość na dziś głowa mnie trochę bolała i stwierdziliśmy że pojedziemy tramwajem żeby mała miała frajdę. To był super pomysł pojechaliśmy do KFC najedliśmy się i dalej na spacer, nie trzeba było szukać miejsca do parkowania człowiek widział więcej niż przez szyby auta było przyjemnie szliśmy i szliśmy zrobiliśmy spory kawałek trafiliśmy nawet do wesołego miasteczka ale trochę mało kasy wzieliśmy ze sobą i inka za wiele nie poszalała była tylko na takiej karuzeli samoloty i na takiej typowej co się siedzi na zwierzątkach i kręcą się w koło no i jeszcze na automacie co wyskakują świstaki hehe. Bardzo jej się podobało i obiecaliśmy jej że w niedzielę też tam przyjdziemy. Do domu wróciliśmy po 21.Niestety aparatu nie wzięłam:(

W niedzielę już nadrobiłam i wyszłam z domu z aparatem. Wybraliśmy się na Jasne Błonia ( spory teren zielony w naszym mieście ) miała być jakaś impreza dla rowerzystów- przygotowanie do sezonu. Ogólnie mało się działo chyba z powodu pogody bo troszkę padało.

przejazd rowerzystów



szalona Inka nie dała sobie zdjęcia zrobić

My :) gruubooo hehe

Oni ;)

A takiego stwora spotkałyśmy na spacerze hehe musiałam mu cyknąć fotę bo robił furorę;)

No i obiecane wesołe miasteczko po raz drugi:) Za wiele atrakcji dla maluchów nie było.Inka obskoczyła jak to mówiła szalone huśtawki i samochody i zaczęło lać więc uciekliśmy do auta


Na samochodach była też inna dziewczynka z tatusiem i miała identyczną kurtkę co Inka fajnie to wyglądało dwie prawie takie same:)

Po wesołym miasteczku pojechaliśmy na zakupy. Spójrzcie jak zaparkował ten samochód. Ludzie są niesamowici aż brak słów ja bym sie po prostu wstydziła tak zaparkować.


Inka oczywiście musiała pójść na kącik zabaw dla maluchów  w Auchan.
nie chciała zdjęć wredota jedna;)

Ach zapomniałam że oczywiście w między czasie skoczyliśmy na mały kebabik:/ a dziś znów staram się ograniczać jedzeniowo może tym razem się uda.....

Czy ktoś to w ogóle przeczytał? :)

22 komentarze:

  1. Ja przeczytałam, zresztą czytam dość często tylko z komentarzami gorzej, ale obiecuję się poprawić :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam :)
    Fajnie Wam i widzę praca się kręci ;)
    Te dywaniki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dłuższe notki czytam :D Ta to jest pikuś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam zawsze, nie zawsze skomentuję.
    Dywanik podobał mi się jeszcze z żyrafą żółty - boski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiscie ze przeczytalismy i to dokonca :-p

    Weekend minal wam miło i owocnie ;-)
    Fajnie ze w pracy Ci idzie - a co Martus ze zmina mieszkania?
    Wspominałas kiedys o tym a teraz cisza wiec domyslam sie ze zrezygnowaliscie z tego pomysłu?

    Nie ma to jak wypad cała rodzinka . Uwielbiam takie wypady , niestety nie jest mi to dane zbyt czesto :-/

    U nas z podworkiem to samo mieszkaja tam 4 rodziny a tylko dwie udzielaja sie zawsze na wszystko składaja robiai staraja sie 3 rodzina udziela sie od tak :-/ a o 4 mozna zapomniec :-( .

    Pozdrawiam serdecznie i zyczeudanego i ciepłego tygodnia :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. melduję ze ja przeczytałam:)
    mam prośbę czy mogłabyś napisać w jakimś poście więcej o swojej pracy? ponieważ często u siebie widzę ogłoszenia z biur nieruchomości i chciała bym wiedzieć jak to wygląda od środka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam czytam,ślicznie ci w tej fryzurce i ciemnym kolorze włosów.pozdrawiam kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałam i ja... fajnie spędziliście razem czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oczywiscie jestem wierna fanka Twojego bloga juz od onetu ;) i ciągle czytam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przeczytałam :)) I cieszę się, że Was znalazłam :)) Ania (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zawsze jestem i zawsze czytam :) od daaawien dawna od prosiaczkow na onecie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam i czytam na bieżąco:) Gorzej z komentarzami:)
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również jestem na bierząco czytam was od dawien dawna, :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Intensywny weekend za wami :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja jstem jak zawsze:Psuper weekend

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czytam, tylko wcześniej nie komentowałam 2 notek, bo chora byłam i dziś dopiero jestem, wybacz. Ale jestem w Wami cały czas :*

    Lubię oglądać zdjęcia karuzel, ostatnio w kółko oglądałam filmiki różnych szybkich karuzel, och, jakbym chciała pojechać do jakiegoś mega wypasionego parku rozrywki!

    Dywaniki bardzo fajne! Zwłaszcza ten zielony.

    Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez czytam zawsze codziennie wchodze.. czy aby napisalas cos nowego Czasem ludzie nie komentuja ale czytelnikow masz na pewno wielu:) i oby tak dalej..
    Fajnie wygladasz:) A Inka to wysoka dziewczynka:)

    Asiik

    OdpowiedzUsuń
  18. Dywaniki są wypasione :) Inka ma piekny pokoik i one idealnie tam pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co u Was? Przyszlo do Was juz slonko?
    Beta

    OdpowiedzUsuń
  20. Wrobelki jak spędzacie długi weekend????

    OdpowiedzUsuń
  21. Halllloooo co taka cisza?

    OdpowiedzUsuń
  22. Currently it seems like BlogEngine is the top blogging platform out there
    right now. (from what I've read) Is that what you are using on your blog?

    Here is my webpage ... kredyty bez bik nysa

    OdpowiedzUsuń