czwartek, 19 kwietnia 2012

hej kochane ! wpadam tylko na chwilkę by pochwalić się dywanikami jakie kupiłam dziś Ince do pokoju.Zawiozłam dziś Inkę do przedszkola i popędziłam do Lidla bo w gazetce online widziałam całkiem fajne okrągłe dywaniki za 37zł sztuka. Jak wiecie Inka w pokoju dywanu nie ma bo takie co mi się podobają kosztują po 700zł a obecnie kasy by tak wywalić kilka stówek nie mam zawsze coś pilniejszego niestety jest.W lidlu były fajne okrągłe dywaniki antypoślizgowe za 37 zł sztuka. Całkiem fajne może którejś z was się spodoba to niech pędzi do Lidla zanim wykupią hihi. Zdjęcia trochę słabo wyszły bo kurde słońce świeci a mam aparat do d.....;)

Całkiem fajnie się prezentują.Zastanawiam się czy nie dokupić jeszcze dwóch w takich samych kolorach. Ogólnie są jeszcze żółte i niebieskie.Do kompletu można dokupić też pościel z takimi wzorami i poduszeczki











 Inkowy tata zazwyczaj zawozi Inkę do przedszkola ale dziś chciał się wyspać więc ja zawiozłam małą potem do Lidla po dywaniki i małe zakupy i w domku zrobiłam pyszne wiosenne śniadanko:)
bułeczki z serem żółtym szynką jajkiem na twardo ogórkiem rzodkiewką szczypiorkiem i majonezem mmmm pycha !

W pracy się ruszyło kwietniem nadrobiłam trochę strat z zeszłego miesiąca ale wszystko musiałam wydać na kanapę bo kupiliśmy ją za gotówkę a nie na raty. Zajęć ogólnie mam sporo: muszę pracować, muszę ugotować, muszę posprzątać, poprać, pobawić się z dzieckiem i tym sposobem zabrakło mi czasu na przygotowanie się do egzaminu myślałam że dam radę ale tego jest za dużo a ja wieczorami padam i nie mam siły na naukę. Nie przejmuję się bo są dwa terminy kiedy można podejść do egzaminu i ja podejdę w maju. Ci co zdawali w kwietniu zawsze podpowiedzą jak było, wtedy będzie też zdawać koleżanka z którą się zakumplowałam na studiach.

Miłego dnia !

6 komentarzy:

  1. A jaki kierunek studiujesz ? bo mi się zapomniało :P świetne są te dywaniki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. pośrednictwo w obrocie nieruchomościami to studia podyplomowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te dywaniki, w Pl.lepszy Lidl niż tutaj w Be.

    OdpowiedzUsuń
  4. dywaniki super szkoda że mam tak daleko do lidla :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dywaniki super :-) dodał uroku pokoikowi. Taka kropka nad i :D
    Co do egzaminow to skoro sa dwa terminy a ty nie czujesz sie na siłach to pewnie ze nie ma co na siłe - poduczysz sie i zdasz spiewajaco ;-)

    Super ze w pracy ruszyło - ja w przyszłym roku takze bede sprzedawała mieszkanie (po mamie ;-( ) i bedziemy rozgladac sie za kawalerka dla taty a my wtedy wprowadzimy sie juz do SIEBIE :-D Dwa lata juz tam remontujemy - wiec najwyzszy czas :-p

    Pozdrawiam serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mi się podobają te dywaniki:) ale jeszcze lepsza jest pościel, szczególnie zielona:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń