czwartek, 20 grudnia 2012

:)

Dziękuję kochani za tyle ciepłych słów. Jest iskierka nadziei związana z tym moim biznesem więc trzymajcie kciuki by wszystko poszło dobrze i bym zbiła na tym grube kokosy bo inaczej to nie wiem jak to z nami będzie hehe:)

Wczoraj piekłyśmy z Inką pierniczki a w sumie to ciastka kakaowe bo przyprawy do piernika nie było w sklepie a zresztą nikt nie lubi tego korzennego smaku:)









fajne mamy wałki co?




pierniczko-ciasteczka wyszły super. Przepis na nie krążył po blogach i ja skorzystałam :)



w opcji pierwszej miały być pisaki cukrowe ale leżały w szafce już jakiś czas i jakoś podejrzane mi się wydały więc je wyrzuciłam i pozostała posypka.



do tego zrobiłyśmy lukier z cukru pudru i była fajna zabawa




nos lukrem przy okazji też można posmarować



nasze dzieła-część polukrowana. Może nie zachwycają wyglądem ale w smaku są nie do pobicia:)






Zapomniałam wam napisać że coś wlazło mi w szyję 3 dni temu i nie mogę ruszać zbytnio głową, boli jak cholera chyba mnie przewiało:/ a drugi news jest taki że Cyśka nasza kochana załapała pchły i to nie mam pojęcia skąd. Ona teraz jak jest taka pogoda to wychodzi na sekundę na podwórko siknie szybko i sama ucieka do domu to taki zmarźlak. Kupiłam szampon wykąpałam biednego psa. Oj Cyzia się kąpać nie lubi trzęsła się sztywna była i chciała uciec i ten jej wzrok pytający co ty mi robisz????? ty moja Pani mi takie coś?? no ale po kąpieli i wysuszeniu pies szczęśliwy był. Zakupiłam jeszcze krople na pchły i pies już zdrowy.


















Dziś krótko zdjęciowo:)   Pa Pa

19 komentarzy:

  1. Pomocnicę masz genialną :))) I jaką zadowoloną z wykonywanej pracy :))) Jak zawzięcie lukruje :) Oj skosztowałabym tych waszych piernikowych ciasteczek :)))

    Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno mogę ci dać :P reszta do świąt ma wytrwać !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczne ciasteczka mmm mniam mniam ;))Ja dziś swoje lukrowałam i zdobiłam ;)
    No i trzymam kciuki za biznesik ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to pochwal się efektem zdobienia:) dzięki za kciuki im więcej tym szansa większa na powodzenie

      Usuń
  4. trzymam mocno kciuki za biznesa :)
    Pysznie Wam te ciacha wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mania pierniczkowa, co wchodzę do kogoś na bloga, wszyscy pierniki pieką :)))
    To ja życzę Ci, aby spełniło się Twoje marzenie odnośnie tego biznesu :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to pieczenie zaraźliwe jest:) dzięki za kciuki przydadzą się:)

      Usuń
    2. Noo wiem, bo sama bym coś upichciła, ale Jacek nie zgodził się na ten piekarnik... wiesz który. Bo niebawem się wyprowadzamy i on nie chce kasy wydawać, jak na nowy mieszkaniu pewnie nowy będzie trzeba kupić taki z gazówką i pewnie ma rację.. wytrzymam jakoś :)

      Usuń
    3. aj szkoda zawsze ten moglibyście tacie zostawić a w nowym mieszkaniu też urządzanie się zajmuje trochę czasu bo koszty duże a tak lepsza taka niż żadna:) no ale trudno doczekasz się jeszcze tego pieczenia. A jak to mieszkanie niebawem???? nie wiem czegoś?:)bez piekarnika da się żyć rób serniki na zimno do tego piekarnik nie potrzebny:)

      Usuń
  6. W koncu liczy sie wnetrze, wiec pierniczki pewnie w smaku przepyszne ;) Zreszta wygladaja bardzo ladnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekujemy:) gdyby się dało to byśmy poczęstowały

      Usuń
  7. Trzymam kciuki, zeby się wszystko powiodło. Cisteczka super, no Cysia, cudo pies:) pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę, bo już pewnie zajżę tu po świętach. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Również wesołych Świąt życzymy ! pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie zaglądałam a tu tyle postów do przeczytania. Czytam po cichutku ale tym razem coś napiszę :) Trzymam mocno kciuki za biznes bo sama teraz jestem na podobnym etapie tzn. nie jest to może typowy biznes ale sama jestem swoim szefem :) Mam nadzieję, że wszystko Ci się uda, no i mi też hehe :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. to super najlepiej jest byc sobie szefem :) a jaka branża? nie bądź taka cichutka tylko się tu odzywaj :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. przepraszam, że po takim czasie odpisuje :) branża finansowa :)

    OdpowiedzUsuń