czwartek, 1 marca 2012

Witajcie. Dziś zdjęć nie będzie bo piszę z laptopa a zdjęcia są na stacjonarnym :)  Na blogu  Serduszka widziałam że ostro od 1 zabiera się za dietę. I żeby tak sama nie była postanowiłam dotrzymać jej towarzystwa i od 1 znów ten dukan:) Wiem że z moją skłonnością do kamicy nerkowej nie powinnam stosować tej diety ale to chyba jedyna dieta która na mnie działa więc już baniak 5 litrowy wody stoi i nerki będę filtorwać non stop:) Kilka dni temu odebrałam wyniki moczu i krwi i po internetowej analizie chyba wszystko jest ok jedynie coś ketonów mam za dużo bo aż 15. Zobaczymy co dziś powie lekarz.

Niedawno moje dziecko mnie negatywnie zaskoczyło.Byłyśmy w aptece, realizowałam receptę a inka stała obok i naciągała mnie by kupić jej lizaka.Powiedziałam że nie bo już słodkie jadła a za dużo nie można. Prosiła i prosiła ja byłam nie ugięta.Lizaki były w zasięgu jej ręki. Nagle patrze a inka chwyta za lizaka i chowa go do kieszeni.Ja oczy jak 5 zł szybko wyciągnełam jej tego lizaka z kieszeni i odłożyłam na półkę.Nie wiem czy ktoś to widział ale było mi bardzo wstyd.Zrealizowałam receptę inka dostała kolorowankę od pani aptece i wyszłam. Zatrzymałam się pod sklepem i zaczęłam tłumaczyć ince że nie wolno tak robić że trzeba zapłacić, że ten pan co tam stoi to ochroniarz i zabrał by nas do więzienia jakbyśmy coś zabrały. Ehhh nigdy jej nie tłumaczyłam co to kradzież co to złodziej bo nigdy nie było takiej sytuacji wiem że nie była świadoma tego co robi ona tylko chciała to sobie wziąć. Wyobraziłam sobie co by było gdybym tego nie zauważyła czy udało by nam się wyjść ze sklepu? zatrzymał by nas ochroniarz i byłby wielki wstyd? Później z apteki poszłyśmy na zakupy jak zwykle Inka chciała wszystko. Próbuję jej trochę wytłumaczyć uświadomić że pieniądze nie rosną na drzewie i że nie można mieć wszystkiego a to co się ma trzeba szanować a nie tak jak ona myśli że jak coś połamie zepsuje to przecież mama kupi nowe. Wiem że ona jest jeszcze dzieckiem i tego nie rozumie ale staram się to jej uświadomić. To samo tyczy się jedzenia. Potrafi 15 razy otwierać lodówkę i otworzyć np. jogurt zjeść 3 łyżki potem mówi że tego już nie chce i chce coś innego i tak kilka razy. Tłumaczę że nie zjadła jednego chce otwierać drugie że to się zmarnuje a kosztowało pieniążki, że są dzieci co marzą by zjeść taki jogurt itd.......

Inka bardzo polubiła chodzenie do biblioteki.Możemy naraz wypożyczyć 7 książek. Inka zawsze wybiera stos takich co jej się podobają a potem z tego stosu wybieramy 7:) Zawsze od Pani bibliotekarki dostaje cukierka.

Dobra znikam . Miłego dnia ;)

11 komentarzy:

  1. a ketony nie wiem, czy wiesz ale odpowiadają właśnie za nerki. Jeżeli jest ich za dużo to nerki źle pracują i powstają kamienie. Nie ładuj się w dietę Duncana, zniszczysz je sobie do reszty. Spróbuj dietę Soutch Beach!! Działa, nie ma po niej efektu jo-jo a po Duncanie jest do 80% (na onecie był kilka dni temu o tym artykuł) i jest mniej restrykcyjna. Pozdrawiam, eM.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym tez sie w dukana nie bawiła nie mozesz poprostu zdrowo sie odzywiac? Na dukanie pewnie wkoncu sie złamiesz i powstanie efekt jojo idzie wiosna wiecej ruchu pozniej lato owocki :) kiedys tak pieknie schudłas nie moogła bys w ten sposob sie odchudzac masz problemy z nerkami a dukan je ci całkiem załatwi

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie kiedys schudłam na dukanie....Ale chyba skorzystam z propozycji Anonimowego i dieta south beach:) ja musze miec jakis plan i diete bo inaczej nie bede przestrzegac:( pilnowac sie i zawsze bede zaczynac od jutra

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam po Dukanie efektu jo jo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na temat diety się nie wypowiem bo nigdy nie byłam więc nie znam się;) Inka to widze jak Misia wychodzi z założenia, że "ceba pupic nofe":D:D:D:D:D i na nic argumenty na nie bo i tak nie przekonasz...te dzieci;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i fajnie! dieta SB naprawdę działa i w tym artykule na onecie jako jedyna miała napisane, że nie ma po niej efektu jo - jo http://ciekawe.onet.pl/fototematy/8-najpopularniejszych-diet,4856785,10369740,galeria-maly.html W razie potrzeby służę radą i wsparciem:) Powodzenia! eM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja po dukanie nadal mam wagę ok.Nie ma efektu jojo.W półtora miesiąca schudłam 9kg.
    Martuś jak masz takie problemy z nerkami nie radziłabym Dukana.
    Może jakaś inna?
    Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie wiem...
    Kurcze jak masz z nerkami to nie ryzykuj z Dukanem :/

    Ładnie by Cię Panna załatwiła...
    Normalnie przy Dzieciach to trezba miec oczy dookoła głowy...

    Ściskam Was :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze,że jej wytłumaczyłaś, w końcu zrozumie co wolno, a czego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak minal weekend kochane?

    pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. odezwiemy sie wieczorkiem:)

    OdpowiedzUsuń