środa, 14 marca 2012

Zakupowo

Witamy witamy:) ktoś kto tu się podpisuje jako anonimowy bardzo mnie molestuje o nową notkę hehe więc już piszę:) Inka już zdrowa.Umówiłam się dziś z moją mamą na zakupy wiosenne dla Inki.Przed 12 pojechałam po mamę i tak wyruszyłyśmy na podbój sklepów. Zjeździłyśmy w sumie 4 wielkie centra handlowe.W sumie jestem zdania że nic nie ma  ciekawego jeżeli chodzi o kurtki wiosenne dziecięce.W h&m mały wybór, w 5.10.15 też nic ciekawego w Cubusie jakaś sama wiocha itd. Jeden ciekawy płaszczyk wiosenny wypatrzyłyśmy z mamą w RESERVED  i tam też pod koniec zakupowego maratonu wróciłyśmy. Tam wypatrzyłam ładny fioletowy płaszczyk dla inki.Z tyłu dłuższy z wcięciem w talii  co jest ważne bo Inka jest długa i szczupła i kurtki typu takiego prostego kroju wyglądają na niej nieciekawie.Inka wypatrzyła też sobie fajną torebkę pasującą do kurtki i nowych butów które kupiłam jej wczoraj więc też się wzbogaciła:)


Inka jest tu rozczochrana i nieciekawie w sumie wygląda bo właśnie wstała, spała w aucie.Kurtka ma ciemniejszy odcień niż na zdjęciu torebka też ma taki fajny żywy kolor.Widać też inki nowe trampki które zafundowała jej babcia.Muszę kupić jej jeszcze nową czapkę wiosenną i jakąś fajną apaszkę dodatkową coś z żywego różu.Jak już ubiorę małą damę jak planuję to się zaprezentujemy;)

no niestety te kolory na zdjęciu beznadziejnie wyglądają. Zdjęcie torebki ściągnęłam z netu widac niżej.Taki ma kolor różu.



3 pary nowych bucików. Dwie od babci:) ja kupiłam jej fioletowo różowe adidaski które mają cudne kolory oczywiście inne niż na zdjęciu takie bardziej soczyste piękne,balerinki od babci i super trampki tez od babci.






Z zakupów z babcią wróciłyśmy po 17 do domu. Już wcześniej trochę mnie bolała głowa ale po powrocie do domu to już na maksa mnie rozbolała.Chyba przez jazdę w godzinach szczytu po mieście ehhh to jakaś masakra nie znoszę tego.

Ostatnio inkowy tata zrobił pyszny obiad hmm w sumie zupę żurek która była przepyszna i potem na kolację wymyślił sobie danie o tkaie coś:


jajko sadzone w bułce hehe.Pięknie to wyglądało jak łódka-szynka była żaglem ale niestety jajko się nie ścieło i trochę mu nie wyszło ale chłopak się starał i to najważniejsze hehe

najlepsi przyjaciele inka i cyśka:)

Nic ciekawego chyba nie mam wam do powiedzenia:( wekend spędziłam w szkole. Egzamin zbliża się wielkimi krokami muszę zacząć się przygotowywać. W pracy jakiś zastój nic się nie dzieje co mnie wkurza.I tyle;)

15 komentarzy:

  1. Oj widać, że zakupy udane:) Buciki super, a trampki EKSTRA!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale udaly Wam sie zakupy Sliczne i takie wiosenne kolory super a Inka wyglada slicznie do twarzy jej wlasnie w takich kolorach bo jest sliczna blandyneczka:) Kolekcja butow jak u prawdziwej damy:))
    Widze , ze kanapy wciaz nie ma??

    Pozdrawiam
    Asia.. Ja tez pisze jako anonimowy gdyz nie posiadam konta .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu nie ma nadal kanapy ma być po 20 a może i nawet na początku kwietnia takie niestety jest oczekiwanie ale naszczęście mamy na czym spać:) jedynie wkurza mnie że tka się łuszczy bo wszedzie tego materiały pełno

      Usuń
  3. świetnie,ze z Inka juz wszystko w poradku a zakupy super bardzo mi sie podoba kurtka i trampki są świetne :)ja tez nie cierpie jazdy w godzinach szczytu bo wtedy bardziej sie skupiam na jezdzie nos wlepiony w szybe i pozniej głowa boli :P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubie jeździć ale jak rzeczywiście jade a nie jak stoje w korku i tylko operuje sprzeglem i biegami masakra ! ;)

      Usuń
  4. a ja cos dopatrzylam na fotce Inki z Cyska :D hi hi :D sliczne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekhmm czy chodzi ci moja droga o tą puszeczkę? :P

      Usuń
  5. Torebka i trapmy wymiatają ;)
    Fajnie że udały Wam się zakupy, a Reserved bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zakupy. Wszytko mi się podoba :)) Martynka już jaka Panna... Śliczna jest :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiste te buciki. W moim stylu :) To znaczy w stylu "dla Zuzi", ja takich nie noszę He he...

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne trampki. Ty nie mozesz znalesc kurtki ja za to dla Alby butow...u nas juz w sandalach mozna chodzic a w sklepach sa jeszcze kozaki a juz jej buty za pare dni na noge nie wejda. Jak nie urok to sraczka bo jeszcze po mnie ma wysokie podbicie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne zakupy trampki i torebka wymiataja :-)
    Ja tez musze ogarnac Dawidka i siebie nim wiosna sie rozkreci na dobre
    Niestety nie mam do tego głowy :-(
    W piatek 09.03 zaginela moja mama wyszła z domu ok 2-4 rano i do tej pory sie nie odezwała ... Miała depresje.
    Robilismy wszystko co tylko mozliwe i nic to nie dało ;-(
    Teraz pozostaje nam tylko czekac na jakies wiesci - a to jest najgorsze

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu to straszne ! bardzo mi przykro :( musicie to bardzo przezywac.Moge jakoś pomóc? może umieścić zdjęcie na blogu i apel.Nie wiem co powiedzieć.Życzę by mała odnalazła się cała i zdrowa.

    OdpowiedzUsuń