środa, 22 lutego 2012

zimno ( choć już nie ma mrozu), mokro i szaro. Ludzie ja chcę wiosnę ! wiem wiem wy też:)
Tak bardzo już bym chciała by nadeszły ciepłe dni i czas gdy większość dnia będziemy spędzać poza domem np na działce, będziemy się opalać, inka będzie się pluskać w basenie a ja będę popijać zimne piwko  achhhh. Pocieszające jest to że już bliżej niż dalej naszej wiosny:) Snujemy już plany wakacyjne a raczej już powakacyjne jakiś wylot coś na Wrzesień-październik-listopad hmmm sama nie wiem nakiedy to się okaże. To będzie nasza pierwsza wspólna zagraniczna podróż. Jeszcze nie jestem do końca zdecydowana gdzie choć już mam pierwszy wybór inkowemu tacie też się spodobał. Obstawiamy Wyspy Kanaryjskie z różnych opcji wycieczka tam wydaje się jedną z ciekawszych. Był tam może ktoś z was? jakieś dodatkowe opinie? Myślałam o Grecji , Turcji, Egipcie ale jednak Wyspy wydaja mi się ciekawsze. Drugi punkt wycieczki nad którym się zastanawiamy to to czy jechać z Inką czy pierwszy raz zostawić dziecko na jakieś 10 dni z dziadkami i samemu wypocząć albo jeszcze jeden jest plan by dziadki pojechały z nami i tam dzielilibyśmy się opieką. Co o tym myślicie?To świetne uczucie gdy ma się już takie plany i odłożone co nieco gotówki i człowiek wreszcie wie że wypocznie porządnie coś zobaczy egzotycznego a nie tylko weekendowe wypady pod namiot:) Najbardziej to chyba będzie cieszył się inkowy tata który za granicą to był tylko w Niemczech (mieszkamy blisko granicy) a samolotem nie leciał nigdy. Ja jak byłam młodsza to kilka miejsc zwiedziłam ale mało pamiętam( Hiszpania, Czechy, Austria,Niemcy bo obok,Szwecja byliśmy tam z 3 miesiące, Norwegia,Chwila we Francji)


Marzę o wypoczynku na takiej plaży no i muszę tez do niej pasować hehe dlatego też ostro wzięłam się za dietę i więcej ruchu:)





A jakie są wasze plany wakacyjne?
 a może macie dla mnie jakieś inne miejsce godne polecenia ?
jak wyglądały wasze wyjazdy z dziećmi?
 

23 komentarze:

  1. my nigdy na wakacjach w taki egzotycznych miejscach nie bylismy chodź tez mi sie marzy takie miejsce:) my narazie nie mozemy sobie pozwolic na takie zagraniczne wakacje z racji takiej,ze chcemy zagospodarowac całe poddasze,zmienic dach i wyklinkierowac podwórko ,na dole mamy 2 pokoje a na górze zrobimy sypialnie ,łazienke i pokoj dla dzieci dlatego to jest teraz naszym priorytetem a nie wakacje dlatego w tym roku jednodniowy wypad nad morze pewnie Kołobrzeg,Dźwirzyno bo tam lubimy jezdzic no i pewnie wypady nad jeziorko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super plany remontowe az zazdroszcze remont mam już za sobą ale znów bym chciała wszystko zmienić:) Izuś a nie lepiej zrobic wam na dole salon i sypialni a na gorze pokój-pokoje dla dzieci.fajnie że macie tyle pomieszczen ja mam tylko dwa pokoje i marzy mi sie zmiana mieszkania ale z tym bedzie trudno chyba ze jakies w spadku dostaniemy hehe.

      Usuń
    2. kochana tak własnie chcemy dzrobic jak dzieci beda starsze tzn beda chodzily juz do skoly kazde bedzie miec swoj pokoj na górze a my na dole sypialnie i salon narazie uwazamy,ze dzieci sa amale zeby mieszkaly same na górze ze wzgledu na bezpieczenstwo narazie tym sie wstrzymamy poza tym tak male dzieci uwaam zeby mialy wspolny pokoj i zabawki:)

      Usuń
    3. No rzeczywiście na tym etapie lepsze rozwiązanie wspólnego pokoju:)

      Usuń
  2. My tylko w jedno miejsce,do jednego kraju więc nie doradze obiektywnie.
    Osobiście zawsze z dziećmi-z Karolem udało nam sie samolotem jak miał 10mieś a w zeszłym roku z 2ką jechaliśmy 22godz autobusem-przeżyliśmy a radość Dzieci z pobytu w gorącym kraju z ciepłym morzem była(i jest!)BEZCENNA...

    Marzy mi się w tym roku"powtórka"(bo od września wracam do pracy :/ a potem wiadomo jak z urlopem będzie...)ale nie mam widoku na 4tyś na podróż i pobyt...

    No chyba że Lotto bedzie łaskawe W KOŃCU :(

    Tak wiec doradzam Z MŁODĄ do jak najcieplejszego kraju :)

    Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde podziwiam was tyle godzin autobusem z dwójką dzieci?! to musiało być ekstremalne przeżycie, chyle czoła :))))) a jaki to był kraj?

      Usuń
  3. Ja wybrała bym opcje bez dziecka :-p
    Mysle ze ona jest jeszcze mała i przyjdzie czas na wycieczki a Wy bedzieie mogli spedzic czas tylko z soba ;-)

    Nasze plany wakacyjne hmm planuje jechac podczas wakacji na kilka tygodni do meza do niemiec - zalezy jak bede sie czuła

    Pozdrawiam goraco i trzymam kciuki za udane wakacje :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym chciała bez dziecka ale obawiam się ze jakbym była na miejscu to bym zaraz mówiła: ooo ale w tym basenie to by inka sie bawiła ooo jaki fajny plac zabaw dla dzieci itd....zobaczymy.Najlepsza wersja to chyba my i dziadki razem. Różyczko twój mąż w Niemczech pracuje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. ja dziecka nie zostawiłabym w tym wieku na tak długo z tego prostego względu, że to nam się tylko wydaje, że nasz szkrab to taki już "dorosły" i że z dziadkami to przecież rodzina. Przerobiłam to z wyjazdem z dziadkami tylko na 2 dni i był płacz. Wesoło jest do 20 godziny ale potem robi się ciemno, przychodzą smuteczki, małe lęki i obawy a w końcu "chcę do mamusi" i płacz. Ale oczywiście Ty najlepiej znasz Inkę, relacje między wami i jej charakter. Zawsze Cię miałam za bardzo rozsądną mamę i Ty na pewno wiesz najlepiej:) Ale prosiłaś o opinię:) Ja bym pojechała z dziadkami razem - to się sprawdza, jeżeli się z dziadkami dobrze czujecie we własnym towarzystwie. Czytelniczka eM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wypowiedź:) napewno to jeszcze przemyślę.

      Usuń
  6. witaj,czytam od jakiegoś czasu Twojego bloga,podaj e-maila to wyśle Ci zaproszenie na mojego bloga jeśli masz ochotę Mnie poznać i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam Egipt. cieplo, fajnie i tanio

    OdpowiedzUsuń
  8. Egipt narazie odpada inkowy tata nie chce tam jechać i dziadki też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z grecji ze wzgledu na sytuacje narazie bym zrezygnowala, z Egiptu rowniez jakos nigdy mnie ani Ü tam nie ciaglo i raczej dlzgo jeszcze tam nie zawitamy...ewentualnie Hiszpania lub jakies wyspy wlasnie :)

      Usuń
  9. Po mnie chyba niczego innego sie nie spodziewasz, obiektywna nie bede, bo kocham Turcje, te klimaty, tych ludzi, jedzenie, miejsca...zakupy :)

    Co do wakcji z dzieckiem, to juz Wy sami postanowic musicie, ja uwielbiam wakacje z HAni, pierwszy raz byla z nami w Turcj jak miala z 7 miesiecy, w kwietniu teraz bylismy sami i tez bylo cudownie, wiadomo mozna bardziej poszalec nocami, chociaz jak sie ma opieke ze soba w postaci babci czy dzaidka jestem jak najbardzej za tym by mala zabrac, bo to i dla niej super atrakcja bedzie wygrzewac sie pod palemka. Oczywiscie zalezy co sie na urlopie chce robic i jak go spedzic...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wakacyjnych planów nie mam... Co najwyżej jednodniowe wypady do kilku najbliższych miast,aby pokazać je Mateuszowi (6 lat)...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    ja to lubią góry, więc raczej trochę inne widoki niż na zdjęciach powyżej :)
    My zawsze jeździmy z dziećmi -mała była nawet z nami w wieku 7 miesięcy w Paryżu. W sumie to ja nigdy nie brałam pod uwagę, że możemy bez dzieci jechać, no , ale może dziwna jestem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam o wakacjach nie marzę i nie myślę :)
    A ile bym dała by się na takich wyspach znaleźć. Tylko ja i mąż, bez dzieci, choć na jeden dzień, ach :)

    Polecam Seychelles, moja koleżanka tam była, zdjęcia rewelacyjne ma, zobacz sobie w google.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh Seszele piękne miejsce ale wycieczka tam kosztuje ponad 7 tys. złotych za jedną osobą póki co to dla mnie stanowczo za dużo :) szukam wycieczki tak do maks 2500zł za osobę

      Usuń
  13. Jak wyjade do Uk to pewnie tez Kanary beda sie mi klaniac hahahah :P

    OdpowiedzUsuń