niedziela, 19 lutego 2012

Niespodzianka ! post dzień po dniu ! weekend minął strasznie szybko.Wczoraj byliśmy u mojej mamy na urodzinach.Impreza w sumie udana...byłaby na 100% udana gdyby nie facet teściowej z którym jest już kilka miesięcy ale więcej jej to zdrowia kosztuje niż to wszystko warte.Ostatnio już dwa razy w szpitalu wylądowała bo tak ją wk...ił że bardzo jej skoczyło ciśnienie.To straszny człowiek, egoista, pępek świata, kłamca, oszust i mogłabym wymieniać i wymieniać.Najgorsze jest to że my wszyscy to widzimy tylko teściowa ślepo zapatrzona bo całe życie sama była a teraz ma kogoś z kim do kina pójdzie czy do sklepu czy razem obiad ugotuje.tylko nie wiem czy to wszystko warte swej ceny bo ona robi mu za niańkę, służącą, on też ma dwie lewe ręce. Wyobraźcie sobie że jak był u mojej mamy to szeptał teściowej na ucho by ta poprosiła moją mamę by zrobiła mu herbatę ! normalnie myślałam że padnę to dorosły facet a zachowuje się jak dupa wołowa nic nie umie nie potrafi i nie wiem a udaje alfę i omegę wymyśla w jakich krajach był i że miał warsztaty samochodowe restauracje i w jednym miejscu pracował 10 lat w drugim 20 a w innym jeszcze kolejne 20 to my się śmiejemy to ku...wa ile ona ma lat ! to chyba jakiś żółw ! tyle miał tyle potrafi a jest goły i wesoły i nawet o herbate nie potrafi sam osobiście poprosić.Wymyśla też różne kłamstwa na nasz temat w które teściowa nie wie czy ma wierzyć czy nie ajjjj mogłabym tak pisać i pisać ale tylko mi ciśnienie skacze szkoda posta na tego dupka mam nadzieję że teściowa kopnie go w tyłek.

Dzisiaj wstałam koło 11. W sumie obudziła mnie Martyna o 8  nałożyłam jej kapcie i szlafrok włączyłam bajki i sama powędrowałam do niej do pokoju dalej spać. Zanim zjedliśmy i wszyscy zaliczyliśmy łazienkę była już 13.20 i wyszliśmy wreszcie z domu i pojechaliśmy szukać narożnika.Pojechaliśmy do drugiego największego sklepu meblowego.Miałam już dość oglądania narożników.Moje podejście tez się trochę zmieniło  kiedyś liczył się tylko wygląd teraz stałam się bardziej praktyczna.W sklepie zaczepiła nas Pani pytając czego szukamy. Od razu powiedziałam że narożnika albo sofy kanapy czegokolwiek co macie o jak największej powierzchni spania.No i babka widać znała się na rzeczy raz dwa pokazała nam to czego szukaliśmy ! Jutro wpłacamy zaliczkę 600zł a resztę przy odbiorze czyli za jakieś 4-6 tyg. tyle tez czasu mamy by nazbierać resztę kasy bo zdecydowaliśmy nie brać na raty tylko kupić za gotówkę.

Narożnik ravenna powierzchnia spania aż 158x220 :)))) Wszystkie poduszki są zdejmowane.Kolorystyke i materiał wybrałam inny. Kolory będą ciemny brąz jakby z takim kremowym. Trochę się boję bo kurde materiał niby wybrałam taki dobry do czyszczenia i dobry dla osób co mają psa(nie zaciąga się )i też jest jednym z droższych materiałów ale kolor wybrałam jasny bo wiem, że będzie nam bardzo pasował. Ogólnie w naszym pokoju dominuje brąz i krem.Do jutra jeszcze mogę zmienić zdanie....


Wymiary:
wysokość: 93 cm 
szerokość: 210 x 272 cm
powierzchnia spania: 158 x 220 cm


Po wybraniu kanapy pojechaliśmy do jednej z najstarszych restauracji  w naszym mieście gdzie dają niepowtarzalną od  wielu lat taką samą pyszną pizzę na grubym cieście z sosem ajvarowym. Inkowy tata ją uwielbia ja biorę tam coś innego jak dla mnie lepszego a mianowicie makaron z pieczarkami, serem pleśniowym, sosem carbonara i brokułami mmmm niebo w gębie jak dla mnie najlepszy makaron jaki w życiu jadłam do tego piwko i nic mi więcej w danej chwili nie trzeba hehe.Inka zjadla tyle co tata.To dziecko mnie zadziwia zjadła ogromny kawał pizzy i wypiła całego kubusia play a na koniec bekneła hehe aż nam trochę wstyd było ale to w końcu tylko dziecko. Później pojechaliśmy załatwić jeszcze kilka spraw potem zakupy w biedronce i do domu.Taka zwyczajna niedziela ale spędzona we 3 co lubię najbardziej:)))

Dzisiaj w drodze do samochodu i nasza piękna klatka
 schodowa taka w stylu vintage hahahaha



ciocia klocia z torebeczką
Moje drogie czy lubicie seriale? jeżeli tak to jakie? ja mam totalnego bzika na punkcie seriali.Zaraziłam też tym inkowego tatę.Oczywiście standardowo codziennie oglądam na wspólnej i m jak miłość ale bardziej mi chodzi o zagraniczne seriale. Obecnie u nas na topie są 3 seriale które na przemian oglądamy

Chirurdzy  grey's anatomy
(bardzo fajny serial o chirurgach jak sama nazwa wskazuje podobny był ostry dyżur i jak dla mnie nawet lepszy ale ten też nie jest zły)

Gotowe na wszystko serial o sąsiadkach- przyjaciółkach. Oglądając ten serial marzy się o mieszkaniu w takim miejscu i o takich przyjaźniach między sąsiadami, ale to tylko film a to miejsce to jedynie makieta czyli zbyt piękne aby było prawdziwe.

Walking dead czyli to co ja wielbicielka horrorów lubię najbardziej :))) Świat opanowały krwiożercze zombie i zostało tylko kilku ocalałych którzy walczą o przetrwanie


A wy jakie tasiemce wciągacie przyznać się natychmiast ?!
może ktoś coś poleci????

32 komentarze:

  1. ja bym się bała poduszek w kanapach i narożnikach szybko się "wyrabiają" i po 2 latach robią się miękkie kluchy, oby Wam się trafiły porządne... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde słońce nie strasz ! tak sobie myślę że zawsze będę mogła takie poduszki wymienić na inne jakby coś takiego się stało.Podoba mi się że są wyjmowane bo więcej właśnie tej powierzchni spania jest.

      Usuń
  2. Ja uwielbiam Gotowe na wszystko, Sex w Nowym Jorku, Ally McBeal.
    Kochana ja tez mysle ze lepiej praktyczne niz piekne, u mnie w domu jest stol niski w salonie ze skory...o matko zebys ty wiedziala co ja musialam zrobic zeby sie nie zniszczyl bo ok 500 euro kosztuje taki stol...potem mamy krzesla i pokrowce tez sa ze skory ale wydaje mi sie skoropodobne ale tez cholersto do czyszczenia...a klatke to masz super, taka do wyslania zdjecia do gazety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pau a sex w nowym jorku to ten nasz seks w wielki mmieście z sarah jessica parker??? czy to coś innego? a co do rzeczy skóro podobnych to już nic nigdy nie kupie.Nasz stary narożnik jest skóropodobny i cały się złuszczył i kawałki kanapy walają się wszędzie a z prawdziwej skóry nic nie miałam więc nie wiem jak się zachowuje ale pewnie łatwa jest w czyszczeniu bo chyba tylko mokra szmatka wystarczy?:) a co do mojej klatki to jest napewno jedyna w swoim rodzaju hehe

      Usuń
  3. fajny naroznik ja kupiłam kanapy prawdziwej skóry łatwy w utrzymaniu codziennie przecieram mokra szmatka co 2 -3 miesiace pucuje preperatem do skóry i tyle jedynie co to z dala wszelkie długopisy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe długopisy też pucowałam na starym narożniku:) ja zdecydowałam się jednak na materiał bo jakoś tak skóra taka zimna już nie chcę tego ale może się okazać że materiałowy narożnik tez będzie mnie wkurzał bo boje sie jak to będzie z utrzymaniem go w czystości

      Usuń
  4. calkiem fajny ten narożnik. sprawia wrażenie ogromnego :))
    Żal mi tej Twojej teściowej :(( Kobieta po prostu boi się samotności i pewnie przymyka oko na niektóre jego zachowania, albo jest całkiem zaślepiona :/ może Twój Mąż z nią porozmawia ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnolio mi też jej żal dlatego ciężko z nią rozmawiać ma się ochotę powiedzieć jej że to drań i by go zostawiła a z drugiej strony ona mówi że jest szczęśliwa i że on dla niej dobry tylko czy mówi prawdę czy wiecznie liczy że ma zły dzień i jutro będzie lepiej.Narazie czekamy on teraz wyjechał i mamy czas by porozmawiać z teściową o jej uczuciach.

      Usuń
  5. Jak fajnie, że do Was trafiłam:) Czytałam Was jeszcze na Onecie, ale później zniknęłaś:)
    Martynka urosła, zmieniła się:)
    A narożnik na zdjęciu wydaje się super:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mila ja również pozdrawiam a jak nas znalazłaś? :)

      Usuń
  6. Narożnik bardzo fajny :) A o skóropodobnych rzeczach to ty nic mi nie mów. Moja sofa wygląda tak, że wstyd ludzi przyjmować. Na wiosnę chcemy zmienić, ale taż na taką z materiału. Bo tego eko badziewia w życiu więcej nie kupię. Tylko się zastanawiam jaki kolor, bo mieliśmy jasną. Ale z materiału jasna jakoś mi się nie widzi.
    Wieź nie rób mi smaka, bo ja uwielbiam takie makarony :)
    Buźka :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też jestem w 100% makaronowa ! a co do narożnika to bije się z myślami czy nie zmienić obicia na jednak trochę ciemniejszy nie wiem nie wiem i nie wiem mam czas do jutro do około 16 .Tak się pocieszam że jak sie pobrudzi a nie da się domyć to zawsze można na siedzisko narzutę zarzucić a na poduszki nowe poszewki i bedzie zupelnie inny narożnik.

      Usuń
  7. Jestem;):)
    kanapra rewelacyjna, podoba mi się bardzo:0 Sama powoli zaczynam się za czymś rozglądac bo wiosną/latem planujemy remont:)
    Córeczke masz przesliczną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. remonty lubię ! liczę Patrycjo że będziesz remont relacjonować:)Kanapa wydaje się naprawdę fajna pod każdym względem więc myślę że będę zadowolona.Ty również masz śliczną córcię ma piękne grube włoski to czego ci zazdroszczę bo moja Incia ma tkaie cieniutkie piórka które nawet ledwo gumki się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi narobiłaś smaka tym makaronem :)narożnik fajny :)) ja oglądam GnW, 90210 i Gossip Girl ( Plotkara ) :)

    Asica i Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja oglądam Mentalista i Magia Kłamstw. Uwielbiam te seriale:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mentalista coś mi mówi ale chyba nie oglądałam a Magii kłamstw na pewno nie.Przyjrzę się serialom:)

      Usuń
  11. my też niedawno kupowaliśmy nową kanapę, jednak my zdecydowaliśmy się na sofę (wcześniej mieliśmy narożnik ale zajmował dużo miejsca a powierzchnia spania wcale nie była duża) której powierzchnia spania to 150/197. Też ma poduszki jednak nie jestem z nich zadowolona bo szybko sie ugniatają ;/ w dodatku Nasze łóżko ma 3 miesiące i już było na reklamacji bo się zarwało ;/ Oby Wam się lepiej trafiło :)

    Co do teściowej to wątpię że coś zrozumie bo dla niej liczy się to że w ogóle kogoś ma. Jednym słowem toksyczny związek ;/

    jak tam odchudzanie? u mnie -6 kg :)

    pozdrawiam luizalukaszimalenstwo.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieźle ! widzę że coraz "lepsze" robią te kanapy ehhh. Nasza ma gwarancję 2 lata.Zobaczymy jak to z nią będzie.A co do związku to trafnie to nazwałaś toksyczny związek idealne określenie.

      Usuń
  12. Znalazłam Was całkiem przypadkowo:) Czytałam komentarze na innym blogu i akurat trafiłam na twój i z ciekawości weszłam na profil a z profilu na bloga:) Popatrzyłam na zdjęcia i byłam miło zaskoczona, że to wy:) Bardzo się cieszę, że mogę znowu poczytać co u Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no to niezły z ciebie szpieg, tropiciel :))))

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny naroznik :-)
    Jestem ciekawa jak bedzie wygladal w kol. wybranych przez Ciebie
    Fajnie ze mozecie sobie pozwolic na zakup za gotowke -
    bardzo cieszy mnie to ze z $ jest u was coraz lepiej :-D.

    Martynka bosko wyglada z ta torebka :):

    Martus powiedz mi na ktorum ogladasz Gotowe na wszystko?
    Kiedys ogladalam i z checia bym nadrobila co tam u nich :-)


    Bloga nie prowade :-/ zawsze se to obiecuje i na tym sie konczy wasz-e poprzedni-E blog-I takze czytałam _Julita :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różyczko narożnik dziś już ostatecznie wybrałam i wpłaciłam zaliczkę będzie w dwóch różnych materiałach ogólnie przewaga koloru ciemnego brązu:) jak przybędzie za jakieś 4-6 tyg. to napewno się pochwalę:)Z kasą rzeczywiście jest lepiej może nie ma jakiegoś szału ale wreszcie mogę spokojnie zrobić chociażby zakupy spożywcze a nie jak kiedyś czasem z ostatnimi groszami w ręce kombinowałam co zrobić na obiad.

      Różyczko Gotowe na wszystko obecnie lecą albo na FOx albo na FOxlife ale ja mam wszystkie sezony nagrane na kompie.Zapytam lubego czy mogę ci je jakoś przesłać

      Usuń
    2. Byla bym wdzieczna!!!
      Nawet jak by mogl zgrac na plytki i przeslac oczywiscie wszystko na moj koszt :-)

      Usuń
  15. pamiętam że czytałam cię na onecie;)
    narożnik bardzo mi się podoba:):)
    a serial to ja polecam też chirurgów, kości, partnerki, dr.house, csi:maiami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Wioluśko house'a to też oglądaliśmy ale ten serial bardziej przypadł mojemu lubemu mi za to bardzo dobrze się na nim zasypiało :))) hmmm kości nie oglądałam,partnerek też nie csi tak troszkę.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuje tinuś mam nadzieję że będzie się ładnie prezentował w obiciach i kolorach które wybrałam bo trochę się boję:)

      Usuń
  17. nie ma weryfikacji obrazkowej i od razu więcej komentarzy

    OdpowiedzUsuń