piątek, 17 lutego 2012

Jestem trochę załamana tą ilością komentarzy hehe. Nie jestem przyzwyczajona do tego że tak mało osób się odzywa:( Dziękuję Różyczko że dałaś znać że czytasz:* Na naszym starym blogu to bywały niezłe wrzawy i chyba trochę za tym tęsknie około 1000 wejść dziennie i maksymalna ilość komentarzy to jakoś była coś ponad 300. W sumie przez to uciekłam a teraz mi tego brak ....ze skrajności w skrajność.Mam nadzieję że ktoś lubi nas tu odwiedzać, rozumiem nie chce wam się komentować sama taka jestem że rzadko komentuję ale mam nadzieję że aż tak strasznie nie przynudzam hehe.

Dzisiejszy dzień spędziłam w sumie zakupowo.Nie były to jakieś mega zakupy a drobiazgi.Uwielbiam kupować drobiazgi ! Po 15 odebrałam inkę z przedszkola, wsiadłyśmy w auto i pojechałyśmy do centrum handlowego Auchan w sumie 3 godziny nas nie było :) Ruszyłyśmy na sklep i za wiele nie kupiłam tylko kilka potrzebnych rzeczy ale łazić po sklepie przeglądać to uwielbiam chyba jak większość kobiet.Oczywiście najwięcej czasu spędziłam na dziale dziecięcym. Kupiłam ince zestaw fryzjerki do zabawy bo zaskoczyła mnie dziś strasznie swoją postawą a mianowicie a aucie powiedziała do mnie tak:
-mamo wiesz dziś w przedszkolu były lody a ja trochę kaszlę więc powiedziałam Pani że nie mogę jeść lodów i je oddałam.Bo nie mogę jeść lodów teraz prawda????
Byłam w szoku że moje dziecko takie usłuchane i nie zjadło tych lodów przecież mamy nie było nie widziała mogła zszamać i nic nie mówić hehe.Urzekło mnie to strasznie mój kochany słodziak





Na dziale kosmetyków dla dzieci stałam kolejne 15 minut i nie widziałam na który szampon dla dzieci się zdecydować i na który płyn do kąpieli bo skończyło nam się jedno i drugie.Szampon wybieram zawsze jak najmniejszy by szybko się skończył i bym mogła kupić następny hehe.



Wybór padł tym razem na szampon timotei o zapachu arbuza mmmm cudowny !
i na płyn do kąpieli bobini o zapachu wanili i kokosa duża butla za niewielką cenę !


Promocja na skarpetkach dla dzieci była więc zakupiłam 2 pary po 1,77 z bartem simpsonem i kimś tam jeszcze.I znów powrót na kosmetyki bo jutro idziemy do mojej mamy na urodziny a inka wymyśliła że kupi babci gąbkę i mydło  tylko nie myślcie że babcia jakaś brudna hihi nie wiem czemu tak moja córka wymyśliła ale niech będzie miała pomysł i sama go dziś realizowała wybierając mydło i gąbkę i podobnie jak mamusia z 10min się nie mogła zdecydować ( moja krew ).



Po mini zakupach wyszłyśmy na część centrum gdzie są galerię i gdzie jest gwóźdź programu finał naszego wyjścia dla inki a mianowicie kącik zabaw dla dzieci. Inka w locie zrzuciła buty i dołączyła do gromady rozwrzeszczanych dzieci a ja obok wybierałam kolczyki dla mojej mamy na urodziny.Kupiłam takie ładne z onyksem kurde zdjęcia nie zrobiłam :/. Obok tego kącika dla dzieci jest pełno fast foodów więc zamówiłam sobie smażonego kurczaka 5 smaków i jadłam patrząc na bawiącą się inkę która zresztą co chwilę podbiegała trochę zjadła trochę się napiła i znów do dzieci. Gdy już moje dziecko się wymęczyło i samo do mnie przyszło z butami w rękach poszłyśmy na poszukiwanie kapci  dla małej co jest dla mnie trudne.
Kapcie w większości sklepów są albo ciężkie jak cholera albo sztywne albo tak zakryte że noga nie ma możliwości oddychać i nic nie mogę wybrać.Dziś byłam w ccc, deichmann i 5.10.15. Kupiłam w końcu w 5.10.15 ale nie jestem wcale zadowolona. Owszem są lekkie nie są zbyt sztywne i zbyt miękkie ale mają zakryte palce a to mi się nie podoba no ale zobaczymy i już w rozmiarze 28 .Rośnie ta nogggaaaa.

                       Kapcie są śliczne chociaż to ostatnie na co zwracam uwagę przy wyborze.


Po 18 byłyśmy w domu.Była zabawa w salon fryzjerski potem kąpiel w nowych specyfikach bajka na dobranoc, książka na dobranoc i dziecko już śpi a ja mam wieczór dla siebie.Idę się zaraz wykąpać a potem piwko przed tv i pewnie przed  kompem i czekanie na inkowego tatę który zapowiedział że będzie późno ale wybaczę bo za to będzie cały weekend z nami:))))


A wpadły mi dziś zdjęcia ze Świąt.Nie pokazywałam wam jaki był u nas mikołaj (inki dziadek)

 Mikołaj i jego wory 


Inka Mikołaja nie poznała i wstydziła się go....liczyła swoje guziki w bluzce


A inkowemu tacie mikołaj kazał robić przysiady haha
....śmieję się a sama musiałam śpiewać kolędy

16 komentarzy:

  1. Hehe, bo zakupy są najlepsze na wszystko bez względu na to czy małe czy duże :)))
    Inka jest wysoka to i dużą nóżkę ma. Moja Oli ma teraz 7 lat, 140cm wzrostu i nogę 35. Załamać się idzie normalnie. Za to Młoda wzrostowo idzie standardem.
    Buziaki :-***
    Ps. Wyłącz weryfikację obrazkową. Plisss

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm tylko jak ja mam wylaczyc ta weryfikacje obrazkowa? zaraz poszperam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha no niezły prezent dla Babci wybrała :))

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro zdecydowałas sie na odkrycie twarzy na zdjeciach to dlaczego mała ma zmienione imie? Jakoś mi tak z tym dziwnie dla mnie ona jest nadal M. a nie Inką jakos tak do niej to nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. IZUŚ-Inka to jej takie trochę nasze zdrobnienie często tak do niej mówimy.Wiem że odkryłam twarz ale używam innych imion zupełnie innych maili i wiem że w świecie netu będzie ciężko mnie zneleźć np moim klientom oto mi przede wszystkim chodzi.


    Rainbow dash- naszczęście mam pewność że babcia się nie obrazi:) Inka wymyśliła babci taki prezent raczej chyba dlatego że właśnie babcia taka wiecznie piękna i pachnąca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieciom się wszystko wybacza, więc babcia się nie obrazi. Swięta widzę udane były, smiechu pewnie było, ja musiałam coś zaśpiewać, ale mikołaj kazał mi szybko przestać ;)))
    bardzo mi sie podoba nowe tło bloga i w ogóle jakoś ładniej się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem i czytam i bylam tez na onecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniu-ciesze sie ze nowy wyglad bloga ci sie podoba zmieniałam go chyba z 50 razy zanim sie zdecydowalam ale ten juz chyba pozostanie bo tak jakoś do nas pasuje i nie jest taki pstrokaty:)

    ksiezycowa- witaj więc i tu ! ciesze sie że nie pisze tylko dla siebie i ktoś chętnie czyta te moje wypociny:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. niech mi ktoś jeszcze napisze czy ta weryfikacja obrazkowa nadal sie pojawia???

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu dotrwałam do konca:) hehe:D Zakupy udane w 100% a Mikołaj odlotowy:) heh

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi miło :-*

    Swietny Mikołaj :-) u nas zawsze dzieciaki po kolacji rozdaja prezenty ale mysle ze warto zmienic ta tradycje ;-)

    Zakupy swietne - ja uwielbiam zakupy przez neta ale nie ma to jak centra ten zgielk ludzie itp BEZCENNE
    Z martyski rosnie prawdziwa kobieta. A do tego jaka rozsadna odmowic se lodow hmm
    Nie moge sie napatrzec na to jak ona wam urosła a niedawno taki dzidzius był :):

    Chwale sie >>> JESTEM W CIAZY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Co prawda to dopiero poczatki ale WIEZE ze wszystko bedzie ok

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ! gratuluje różyczko !!!! a ty blog prowadzisz czy nie? niech dzidziuś zdrowo rośnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się chwale, też będę miała dzidziusia, i też to dopiero początek ciąży

      Usuń