czwartek, 19 lipca 2012

Mam doła dołeczka dolinę..... nic mi się nie chce, pogoda mnie dobija. Inkowy tata wiecznie w pracy. Ja nie mogę się dostatecznie pracy poświęcić do Inka w domu. Niby teściowa zgadza się bym ją na czas konieczności pracy przywoziła ale widzę że nie jest z tego zbytnio zadowolona....
Jestem wredna, nerwowa i nie wiem co poradzić:( Nawet nie wiem już co z Inką zrobić. Chyba nie jestem aż tak kreatywną mamą i moje dziecko po prostu się nudzi:( a jak już coś wymyślę to ona się zabawą nudzi po 5 minutach. Inkowy jak wychodzi do roboty rano koło 8 tak wraca koło 23-24 więc słomiana wdowa ze mnie. On wypruwa z siebie flaki bo oprócz naszych bieżących ogromnych opłat chce zarobić na wakacje dla nas. Jeju jak aj chce pogodę bo dłużej tych ulew nie zniosę ! chce słońce, wodę spieczoną skórę na plecach !  pomocy !



Z nudów któregoś wieczoru a w sumie nocy stwierdziłam po godzinie 23 że jadę do całodobowego TESCO może coś kupię ciekawego i ludzi o tej porze mniej:) Wsiadłam w auto i pojechałam głównie z zamiarem kupna jakiejś bluzki ogólnie jakiegoś ciucha dla siebie. Oczywiście dla siebie nic nie kupiłam. Martynie za to kupiłam kalosze bo przy tej pogodzie to konieczność- koszt 28 zł z promocji:) Trafiłam tez na dział w Tesco z wyprzedażą. Gdzie były ostatnie sztuki i rzeczy z uszkodzonym kartonem:) kupiłam tam Ince kolejne dwa kucyki pony z akcesoriami za jedyne 34 zł( normalnie kosztowały by pewnie z 60zł) i kuchnię widoczną na zdjęciu dla lalek z piekarnikiem, mikrofalą, szafkami i nawet grająca i światełko w piekarniku- mini garnuszki i patelnie w komplecie- koszt kuchni 11zł. Kupiłam też 8 piwa bo tanie a my piwko lubimy i wyobraźcie sobie ze podchodzę z zakupami do kasy a tam Pani  z poważną miną patrząc na piwo poprosila mnie o dowód osobisty !
Byłam w szoku ! spytałam: Pani żartuje?? ona: nie ! . Z bananem od ucha do ucha dałam jej prawo jazdy, zapłaciłam  i powędrowałam do auta. To był mega komplement! Rzeczy ktore kupiłam Ince położyłam jej w pokoju by miała rano niespodziankę. Obudziła nas okrzykiem mamo tato ! i była wielka radość.




A i nowa parasolka też została zakupiona :)



Jedyne pocieszenie przy tej pogodzie -piękne dwie tęcze


przesadzamy kwiatek do nowej donicy


Skoro my kąpać się w basenie nie możemy to niech konie skorzystają: wycieczka koni na basen





zdjęcie z serii: mamo zrób mi z cyśką zdjęcie !

wypad do centrum handlowego:
 Empik


pony !


KFC ! mniam...obiadu mi się gotować nie chciało


plac zabaw w centrum handlowym
















chińszczyzna z nadmorskiego namiotu przywieziona przez babcię- moją mamę
-podstawka pod garnek
-gumki do włosów
-wykałaczki
-kadzidełka
-kalkulator....
-................. wszystko za ok 1 zł


Deszczowa pogoda a my na działce :/ nudddaaaa


ma ktoś ochotę wskoczyć do basenu???



za to sadziłyśmy chwasty w piaskownicy i je podlewałyśmy:)



Inkowy tata stęskniony za córą której prawie nie widzi- bo jak on wychodzi do pracy to ona jeszcze śpi a jak wraca to już śpi:/ wtulił się w śpiącą córę


Nic więcej nie mam do powiedzenia bo po prostu wieje nudą :( jeszcze kilka dni takiej pogody i z depresji mnie będziecie leczyć !

17 komentarzy:

  1. Trochę pospamuję, ale w dobrej wierze ;)
    Jak nie masz pomysłu czym zająć Inkę to zapraszam na współtworzonego przeze mnie bloga http://babylandiaa.blogspot.com :) Razem z trzema innymi blogerkami wrzucamy tam pomysły na zabawy z dziećmi, więc na pewno znajdziesz coś, co Wam podpasuje :)

    Swoją drogą zazdroszczę Ci tego Tesco czynnego 24 h. Normalnie coś dla mnie - mogłabym na spokojnie robić zakupy hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę szkoda mi Twojego G.że tak długo pracuje.
    Pamiętam że też jak Majki nie było jeździliśmy 30km.do Tesco po nocy - ech to były czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też go szkoda a czasem nawet jestem tak wredna że mam jeszcze pretensje że tak długo pracuje bo ja po prostu nie nadaje sie na istotę czekająca:( ja lubię żyć w stadzie !

      Usuń
  3. kurcze u nas też taka pogoda :/ zobaczysz jak od jutra przyjdzie słońce a po weekendzie upały od razu humorek się nam poprawi...
    BUziaki dla Was od Nas :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Tesco 24 H i często jak budzę się na karmienie w nocy tzn. nad ranem bo między 4-5 rano i już nie mogę zasnąć to wsiadam w auto i też jadę za bluzką heheh u nas też leje i też depresyjnie się robi, ja to nawet jak leje nie wyjdę bo wózek :/ ech niby w poniedziałek mają przyjść znów upały :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no 4-5 rano do tesco?! dobra jesteś :) Mam nadzieję że upaly przyjdą bo niedługo dorzucę coś nie coś do tego deszczu a mianowicie kilka litrów łez !

      Usuń
  5. Ja już mam deprechę... Tak, że witaj w klubie. Bo pogoda delikatnie mówiąc mnie roz.......a :(
    Buźka :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. No idzie zwariować przez te deszcze.
    My też czasem nie wiemy co mamy robić, ale Zuzia w sumie bawi się sama.
    Na szczęście... by był w głowę dostała. I tak już dostaję...
    przy młodym, ech...
    Super fotki, basen jaki czyściutki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze jest to ostatnie foto :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą w kwestii pogody! Deprecha jak nic! w Poznaniu jak nie leje to wieje, słońce jest o...6rano a potem szaro, buro i ponuro. W dodatku zimno (17st jest o 11:25 :) ). Z tego wszystkiego, co by się całkiem nie załamać, poszłam na 5min do solarium :P Już nie wytrzymałam.
    (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety humor ten sam pogoda taka z wszystkiego sie odechciewa:/ Gdzie te upały do cholery co?:!:/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh ta pogoda ale podobno ma być już nie długo ładnie :) Czekam z utęsknieniem na tą pogodę :))))

    Wykop tego doła :)

    Zakupy świetne już widzę radość córci :)
    Śliczną masz Córeczkę :) Taka mała blondyneczka :)

    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. myślę że każdą z nas dopadają takie chwile kiedy wszystko jest na nie;/ ale przyjdzie słoneczko i generalnie trochę hormonów szczęścia to sobie humor poprawisz. Na dziś proponuję pomaszerować do Rossmana czy innego przybytku kosmetycznego i coś sobie zafundować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Inka jest najlepsza:-))

    Jak Twoje samopoczucie??? Co robicie???

    Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Co z Wami Wrobellki?????

    OdpowiedzUsuń