piątek, 6 lipca 2012

Jest drzewo:)

Witajcie. Wiele z was już wie, widziało, podziwiało a temu kto jeszcze nie wie pochwalę się że namalowałam wreszcie w pokoju córki drzewo :))))

tak powstawało:)
Zostały mi resztki farby z salonu. Wymieszałam czekoladę ciemną z białą czekoladą w odpowiednich proporcjach( nazwy farb były inne ale ogólnie przypominały mi czekoladę)



tworzą się gałązki


o mamy już kilka liści:) ( kupiłam kilka próbek farb z grosze w fajnych kolorkach)

hmmm a co to będzie z tej brązowej plamy na drzewie?


tadam ! wita się sowa !



całe drzewko:)



tak wygląda już po ustawieniu łóżka:) Chcę jeszcze jej tam coś święcącego zamontować ale nie mam pomysłu jeszcze. NAd komodą chcę półkę może różową albo niebieską. Narazie nic odpowiedniego nie znalzałam. Aj gdybym miała dużo funduszy na to to raz dwa bym zrobiła pokój jak marzenie a tak sobie dziubię :)



Inka u taty w pracy:)
( przedszkole zamknięte i Inka raz z mamą raz z tatą w pracy)



Teraz mam trochę wolnego tzn. dzisiaj. Ciocia zabrała Inkę na lody  i ja mam chwilę na notkę. Później lecę do pracy a potem na działkę po porzeczki, sałatę itd. no i stamtąd też mam Inkę później odebrać. Nic ciekawego wam nie napiszę bo nic się nie dzieje:) może po weekendzie będzie coś do opowiadania. Pozdrawiam was !!!!

aaa tak wylewałam farbki na moje najlepsze talerze hehe ( umyły się na szczęście)


18 komentarzy:

  1. juz pisalam masz talenta nie dziwie sie ze Inka tak chetnie po scianach bazgrala...po kims to ma :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no no byle by mi teraz nie malowała hehe:) mam nadzieje że nie przyjdzie jej do glowy domalowanie kilku listków bądź gałązek;)

      Usuń
  2. mi tez bardzo podoba sie drzewo serio masz talent aż zazdroszczę,że ja tak nie potrafię:)za to mój filip taki utalentowany,ze bazgrze po ścianach:) jak bedziemy robic poddasze to cie zaprosze zebys cos namalowała na scianie moim dzieciom:) buziaczki,lece zrywac porzeczki na sok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe IZuś dałabyś radę:) Też dziś idę zrywać porzeczki:)))

      Usuń
  3. Drzewko super - masz talent :-)

    Co do polki ifunduszy toposzukaj na Allegro sama ostatnio duzo tam kupilam za nie duza kase a efekt jest super.

    Pozdrawiam serdecznie i zycze milego weekendu :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. SZukalam na allegro , zawsze tam szukam:) ale nic co by mi się podobało nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze slabo szukasz ;-) :-p
      Mowia ze kto szuka to w koncu znajdzie ;-)pewnie tam gdzie sie najniej tego spodziewasz :-)

      Usuń
    2. ja po prostu zbyt wybredna jestem:) jak nic nie znajdę to sama zrobię:) szafę też sami zrobiliśmy bo nic mi sie nie podobało:)

      Usuń
  5. świetnie to drzewo Ci wyszło:) Talent masz kobieto no!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiście Ci to wyszło!
    Ja kiedyś też Zuzi namalowałam misia, ale to było na starym mieszkaniu i dziś pozostało mi tylko zdjęcie... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. masz zdolności plastyczne:) zazdroszczę, moja prosta kreska nie zawsze jest prosta;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta pięknie ;)
    kurcze jak ja się cieszę,że znowu mogę Was podczytywać ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie Ci to wyszło! ;)

    OdpowiedzUsuń