wtorek, 15 maja 2012

Nasze urodziny:)

27 lat temu przyszłam sobie na świat a 4 lata temu dostałam najpiękniejszy prezent jaki można sobie wymarzyć  urodziła mi się córcia.  Tym oto sposobem co roku 15 maja wspólnie obchodzimy święto naszych urodzin:)



Życzę sobie zdrowia przede wszystkim bo to najważniejsze, więcej cierpliwości w życiu codziennym, miłości  i pieniędzy bo to one są naszym głównym problemem jak u większości chyba:)

Swojej córci życzę by rosła zdrowa, szczęśliwa , piękna i by szła przez życie pewnie by była przebojowa jak jest i by miała przy sobie wielu szczerych przyjaciół:)

tort dla was moje drogie !


 moja śliczna dzisiaj rano przed wyjściem do przedszkola z małym poczęstunkiem dla kolegów i koleżanek:)



17 komentarzy:

  1. Dziewczyny wszystkiego najlepszego w dniu Waszych urodzin :-*** Życzymy wam wszystkiego co sobie wymarzycie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobietki samych wspaniałości! Sto lat, sto lat ;))
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęscia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla was samych slonecznych dni zdrowia i radosci z kazdego dnia !!! Napisz jak wrazenia z tego wyjatkowego dnia ucaluj swoja 4 latke!!!!

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dziewczyny :*
    Sto lat, dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze kochane kobitki :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja juz składałam ;-)
    Ale moge jeszcze raz anawet i dwa :-)

    Wszystkiego naj naj kochane duuuzo zdrowka i tego wszystkiego co napisałas w notce bo wkoncu Ty najlepiej wiesz czego wam zyczyc :-*

    Inka jaka elegancka - a jak tam prezenty?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny, w dniu Urodzin i my składamy Wam życzenia pogody ducha, słodkosci moc i tego, by każdy dzień był dla Was odkryciem czegoś nowego!!
    Inka ma świetne te włoski, nie mogę się nadziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najpiękniejszego dziewczyny! (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak po urodzinkach????

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam, że spóźnione, ale brak mi ostatnio było czas. Kochane moje... wszystkiego co najpiękniejsze dla Was :) Nawet nie wiedziałam, że jesteście z tej samej daty :))) Ja jestem z 19, Zuzia też, ale miesiąc inny :) Spełnienia marzeń! Tych najważniejszych!! I dużo, dużo miłości!! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochane laseczki wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !!! Spoznione, ale bardzo szczere zyczonka :)

    OdpowiedzUsuń