sobota, 26 maja 2012

Kochani właśnie wróciłam z uczelni. Jestem już po egzaminie. Ukończyłam studia podyplomowe Gospodarka nieruchomościami w zakresie Pośrednictwa w obrocie nieruchomościami:) Stres miałam ogromnego przed egzaminem na szczęście komisja była sympatyczna ale i tak serce waliło mi jak oszalałe. Dzień wcześniej już nic do głowy mi sie wchodziło i poszliśmy z inkowym tata do kina na projekt x wyszliśmy z kina po 23 i potem do domu i spać.Na egzaminie dostałam 2 pytania to wystarczyło by stwierdzić czy jestem przygotowana czy nie: Pytanie 1: wywłaszczenie nieruchomości i cele wywłaszczeń, pytanie 2: rola i funkcje, obowiązki Notariusza. Odpowiedziałam choć trochę bełkoczącym ze stresu głosem i trochę dłużej się zastanawiałam bo ja już tak mam w stresie mam pustkę w głowie i słowa wydusić nie mogę. Udało się mam to za sobą zdać zdałam ale nie wiem na jaką ocenę dowiem się przy odbiorze dyplomu hmmmm oceniłabym siebie chyba na 4.


14 komentarzy: