czwartek, 24 maja 2012

Jeju i znowu 9 dni bez pisania:/ no ale jak tu pisać skoro taka piękna pogoda ja nie mam czasu na blogowanie po prostu:) Inki urodziny za nami. Imprezę zrobiliśy w ostatni weekend na działce. Inka dostała swój wymarzony różowy rower, kredki walizkę i mazaki wszystko z konikami pony, gry do zabawy na świeżym powietrzu, leżak bo bardzo marzyła o własnym, książkę z magnesami, 50zł od cioci i w sumie nie wiem co jeszcze....nie pamiętam chyba wszystko:)

FOTORELACJA Z OSTATNICH DNI:)



                                                    jeee mam własny leżak !


impreza się rozkręca !


trochę zabaw w piachu



rodzina w komplecie:)


z drogi śledzie Inka jedzie !!!


          duma mnie rozpiera jak widzę jak moja 4 letnia dziewczynka śmiga na rowerze:)
Rowerek kupiliśmy jej uważam śliczny. Obejrzeliśmy ich trochę. Były różne najbardziej spodobał mi się ten bo ma delikatny kolor jest taki CUTE:)  Były np rowerki hello kitty barbie pony w cenie 400zł za to tylko że mają wizerunek postaci z bajki i koszyczek. Za ten zapłaciłam 229zł jakościowo dobry lekko się prowadzi e farfocle-wstążeczki dokupiłam za 4zł koszyczek tez jej dokupię taki jak będzie chciała to też nie majątek. Koła są czarne nie białe więc tak brudu nie widać. Polecam rowerek przynajmniej póki co się nie rozleciał hehe zakupiliśmy w carrefurze:)


Inka i mój czarny peugeocik z tyłu:)


powrót po imprezie do domu- moi kochani



Ostatnio podczas zakupów w carrefurze wpadła mi w oko lalka steffi z rowerem dzidzia koszykiem bidonem i pieskiem a i z kaskiem(widać lalę poniżej) patrzę w sklepie na lalkę potem na cenę i uwierzyć nie mogę cena: 14,99. Za taką zabawkę takie gorsze? aż poszłam do czytnika, oczywiście lalkę kupiłam i widziałam jak zaraz jakiś tata tez przyuważył i schodziły jak świeże bułeczki. Zastanawialiśmy się czy to nie pomyłka. Następnego dnia znalazłam w skrzynce gazetkę carrefura i tam ta lalka w promocji uwaga za 29,99 hehe hmmm to ja w takim razie wole zakupy bez pormocji za 14,99



W środę w przedszkolu byl festyn z okazji dnia mamy. Poszłam sama bo Inkowy tata był w pracy i smutno mi jakoś tak samej było. Wszyscy rodzinami nawet i dziadki a ja sama ale po 20 minutach Inkowy tata zrobił niespodziankę udało mu się robotę przełożyć i dołączył do nas:)



moje serduszko:)


Po festynie poszliśmy na pizze i tam spotkaliśmy naszych przyjaciół którzy tez byli wcześniej na festynie ale w innym przedszkolu i wpadli na ten sam pomysł:) złączyliśmy stoliki i posiłkowaliśmy się razem:)

Inka jak zwykle głodomor:)

 W sobotę mam egzamin końcowy na pośrednika( trzymajcie kciuki please ) jest też dzień matki i urządzam swoje urodziny dla znajomych ma byc jakieś 15 osób.
Dzien Matki w tym roku będzie dla mnie dniem bez dziecka bo dziadkowie zabieraja Inkę na wycieczkę jadą do miejscowości Dąbki nad morzem od piątku do niedzieli. Tak więc będziemy mieć czas tylko dla siebie:) Moje dziecko już spakowane od przedszkola jutro wolne i już śpi :)

Nie wiem jak ja wszystko ogarnę w sobotę i w sumie jutro. ALkoholu dla 15 osób nakupilam- głównie piwo. Z grilla będzie kielbasa i kurczak a no i na słodko banany z grilla-polecam ! zrobię dwie wielkie michy sałatki jedna grecka druga chyba z makaronem z zupek chińskich fajny przepis znalazłam hmmm i może ma ktos jakiś dobry pomysł na cos dobrego do jedzenie w miare łatwego w przygotowaniu i taniego:) W sobotę egzamin mam na 8.30 rano a imprezę na 18. Jutro muszę część przygotować jedzenia. Jutro też chyba do kina pójdziemy bo w końcu mamy wolny weekend no i jeszcze Inkowy tata dostal dwie wejściówki do kina na dowolny film:)))))

:)


17 komentarzy:

  1. My w zeszłym roku kupiliśmy rower dla Majki w Carroefurze też w podobnej cenie i okropny był do jeżdżenia.Majka wcale na nim nie jeździła i stoi.Teraz ma rower z prawdziwego zdarzenie.Dałam więcej ale śmiga na nim:)))
    To mówisz imprezka się szykuje? Fajnie Ci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatkę polecam z tuńczykiem u mnie zawsze cała schodzi na imprezach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to poproszę przepis:)
    A co do roweru to nasz chyba inny bo Inka dobrze jeździ nie ma trudności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inny inny ale ostatni raz kupiłam w Carrefourze :)))
      Inka ma fajny ;)

      2-3 puszki tuńczyka w sosie własnym
      1 papryka czerwona
      1 puszka kukurydzy
      1 cebula czerwona
      kilka sztuk ogórka korniszonego bądź kiszonego
      5 jajek
      Ok.3 łyżki majonezu.

      Wszystkie składniki w kostkę, tuńczyka rozdrobnić , przyprawić solą, pieprzem, dodać majonez, wymieszać i gotowe ;)

      Usuń
    2. dziękuję widzę że łatwy w przyrządzeniu więc chyba zrobię:)

      Usuń
  4. Hmm, wyprawiasz urodziny na 15 osób i tylko kiełbasa bedzie na grillu? dla mnie to dziwne, jakbym nie miala kasy to bym urodzin nie robiła, bo głupio sprosić gości i dac im po kawałku kiełbasy. takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. kiłebaska i kurczak jedynie nie bedzie karkowki to takie dziwne? poza tymbedzie sporo innych rzeczy. Hmmm wydam na to jedzenie i alkohol około 400zł nie wiem czy to mało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewniam cie ze moji goście nie dostaną po kawałku kiełbasy a wręcz całą haha Wiesz co ja współczuję twoim znajomym jeżeli ty przychodzisz do nich tylko się najeść i to sie liczy dla ciebie kto co na stół położy na szczęście moi przyjaciele są inni a poza tym chyba nie czytasz postu albo po prostu chcesz sie przyczepic bo ja nigdzie nie napisałam ze na grillu bedzie tylko kawałek kiełbasy....

      Usuń
  6. No to imprezka się fajna szykuje;) ja jeszcze do dań z grilla robię taki dip z ogórków - starte ogórki odsączam z wody, dodaję bardzo gęsty jogurt naturalny, 2 łyżki majonezu Winiary, starte czosnek oraz sól pychota:):)
    Rowerek świetny::):):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. patrycjo ja też to zamierzam zrobić to w sumie tzatziki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na sos tzatziki trochę inny przepis od koleżanki która mieszka od kilkunastu lat w Grecji:)

      Usuń
    2. wiesz co nie doczytałam że dodajesz majonez do tego sosu może też spróbuje a jaki to przepis masz na tzatziki?

      Usuń
  8. Super prezenty a rowerek uroczy :):
    A promocja faktycznie super hehe
    Ja tez liczyłam ze bedziemy kupowac rozowe rowerki zabawki ubranka itp a tu doopa po raz drugi chlopak ale najwazniejsze aby był zdrowy i czekamy do wrzesnia ;-) .
    Trzymam kciuki za egzamin - zdolnia bestia z ciebie wiec napewno dasz rade :-)

    j

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz kochana zawsze można spróbować po raz trzeci hehe;) dziękuje za kciuki ! i ja też trzymam kciuki za twojego synka i lekki poród:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Promocja zajebista heheh, ale Ci się trafiło, musieli się walnąć, a Ty skorzystałaś, heh, też bym kupiła :)
    Rowerek super, my też chcemy kupić, to znaczy mama moja Zuzi, ale chyba w grę wchodzi tylko allegro,b o u nas w sklepach są po 550zł takie rowerki, albo za 350, ale takie dupiate kolory.

    Pozdrawiamy!! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bałam się przez allegro bo Martyna jest wysoka i nie wiedziałam jaki rozmiar rowerka dobrać no i w ogóle chciałam przymierzyć czy dobrze się pedałuje czy lekko chodzi. A u was nie ma supermarketów może warto się przejść pooglądać:) potem właśnie żałowałam że komuś jeszcze tej lalki z rowerkiem nie kupiłam taka okazja była.

    OdpowiedzUsuń